Algemene vragen

Wat is Hansen Dranken?

Hansen Dranken is de grootste onafhankelijke drankengroothandel van Nederland, gevestigd in Linne (Limburg). Met meer dan 170 medewerkers en een distributiecentrum van ruim 25.000 m² leveren wij een compleet drankassortiment aan horeca, retail, slijterijen en groothandels door het hele land en daarbuiten. 

Leveren jullie alleen aan bedrijven, of ook aan particulieren?

Hansen Dranken levert aan zakelijke klanten. Particulieren kunnen terecht bij Slijterij Hanzo voor de lekkerste dranken uit ons uitgebreide assortiment. Via Hansen Evenementen bedienen we zowel zakelijke als particuliere klanten voor evenementen, feesten en partijen.

Waar is Hansen Dranken gevestigd?

Onze hoofdlocatie en magazijn bevinden zich in Linne (Limburg) — adres: Veestraat 6, 6067 AS Linne. Vanuit hier verzorgen wij landelijke distributie. Ook Slijterij Hanzo is op dit adres gevestigd. 

Hoe word ik klant bij Hansen Dranken?

Neem contact met ons op via +31(0)475 43 84 60 en wij wijzen u de weg!

Wat zijn jullie openingstijden?

Ons kantoor is maandag tot en met vrijdag geopend van 08.30 tot 17.00 uur. Op zaterdag zijn wij bereikbaar van 08.00 tot 12.00 uur. Op zondag zijn wij gesloten.

Assortiment

Waar kan ik jullie assortiment bekijken?

Ons gehele assortiment is te bekijken op onze website.   

Bestelling en levering

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Zakelijke klanten kunnen eenvoudig en snel bestellen via onze B2B-bestelsite of via afdeling verkoop. 

Wat is de levertijd?

Onze chauffeurs leveren uw producten doorgaans binnen twee werkdagen na uw bestelmoment af. Uw vaste bestel- en leverdagen worden vermeld in de samenwerkingsovereenkomst.  

Leveren jullie ook op evenementenlocaties?

Ja, in Zuid-Nederland leveren wij via Hansen Evenementen direct op locatie en kunnen ook helpen met tapinstallaties, koelwagens, retourlogistiek en andere benodigdheden.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor vaste klanten hanteren wij franco levering vanaf een bepaald minimum orderbedrag. Voor kleinere bestellingen of speciale leveringen rekenen we transportkosten in overleg.

Is het mogelijk bestellingen bij jullie af te halen?

Naast onze reguliere service, bieden we een afhaalservice voor spoedbestellingen of wanneer u niet wilt vastzitten aan vaste levertijden. Deze afhaalservice is zes dagen per week beschikbaar bij ons magazijn in Linne.  

Wat zijn de openingstijden van de afhaalservice?

Het afhaalmagazijn is geopend van maandag tot en met vrijdag van 07.30 uur tot 16.00 en zaterdag 08.00 – 12.00 uur. Op zondag zijn wij gesloten.

Retouren en emballage

Kunnen lege kratten, fusten en flessen worden meegenomen bij levering?

Ja, onze chauffeurs nemen emballage direct mee bij de levering van een nieuwe bestelling.

Hoe werkt de statiegeld- en emballageadministratie?

Alle emballage wordt netjes geregistreerd en verrekend op uw factuur. 

 

Service en contact

Bieden jullie ondersteuning bij evenementen of feesten?

Absoluut. Via Hansen Evenementen bieden wij een totaalpakket: van dranklevering en tapmateriaal tot koeling, glaswerk en advies.

Wat als ik hulp nodig heb bij mijn bestelling of account?

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon en e-mail.

Voor vragen over uw bestellingen kunt u terecht bij Afdeling Verkoop via +31(0)475 43 84 70 of mail naar verkoop@hansendranken.nl.

Voor vragen over uw B2B account kunt u terecht bij support via +31(0)475 23 30 09 of mail naar support@hansendranken.nl

Ook kunt u contact opnemen met uw vaste accountmanager.

Hoe kom ik met jullie in contact?

Kijk voor alle onze actuele openingstijden en contactnummers op onze Support & Contact pagina.