Wat ga je doen?

Ben jij sterk in administratieve processen en servicegericht? Weet jij het overzicht goed te bewaren en houd je van aanpakken? Voel jij je thuis in een informeel familiebedrijf dat volop in ontwikkeling is? Dan ben jij de collega die wij zoeken!

Dit ga je doen:

  • Aanmaken van nieuwe artikelen, het vaststellen van prijzen en het verwerken van prijswijzigingen;
  • Controle van de inkoopfacturen en kassaregistraties;
  • Op basis van de managementinformatie en financiële rapportages, de benodigde acties uitzetten;
  • ·Afhandelen van binnenkomende telefoon en mails;

Wie ben jij?

  • Je bent accuraat en weet gegevens zorgvuldig te verwerken;
  • Je hebt affiniteit met cijfers en je beschikt over een goede basiskennis Excel;
  • Je kan zelfstandig werken en denkt graag een stap vooruit;
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Het is een pre als je ervaring hebt in het werken met Navision.

Wat bieden wij?

  • Een baan voor 32 uur per week. De verdeling van de uren is nader in te vullen;
  • Een goede werksfeer met leuke collega’s;
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een marktconform salaris (afhankelijk van leeftijd en werkervaring);
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer vanaf 10 kilometer enkele reis;
  • Veel aanvullende regelingen: pensioenregeling, ADV-regeling, fietsplan, fitnessregeling, cadeaubonnen met korting, een aantrekkelijke personeelskorting en toegang tot meer dan 100 online trainingen via Goodhabitz.